Η εξουσία ασκεί γοητεία!

Σήμερα μάθαμε ότι η εξουσία ασκεί γοητεία! Θα μου πείτε, τώρα το έμαθες; Από την εποχή των σπηλαίων όταν ήμασταν τριχωτοί και κυνηγούσαμε μαμούθ, ο τύπος με το μεγαλύτερο ρόπαλο δεν έπαιρνε το καλύτερο γκομενάκι της σπηλιάς;

Δυστυχώς έτσι συνέβαινε και έτσι θα συμβαίνει. Δεν μπορείς όμως κυρία Τσέκου μου, να μας λες στην απολογία σου ότι σε έλκυε η εξουσία που ασκούσε πάνω σου ο Ζαχόπουλος.

Δηλαδή αν σε εμένα μου την πέσει η Χοντρή του Θυσαυρού -οι παλιότεροι θα την θυμούνται την στήλη- η οποία έχει εκλεγεί πλανητάρχισσα, σημαίνει ότι θα της κάτσω; zaxopoulos.jpg

Πες τώρα κυρά μου ότι του έκατσες για να σε διορίσει στο δημόσιο και άσε τα σάπια.

Πολλές «κυρίες» έχουν χρησιμοποιήσει αυτήν την δύναμη που διαθέτουν εις τους αιώνες των αιώνων.

Μην φοβάσαι. Δεν είσαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Άλλες την έχουν χαλάσει την πιάτσα.

Σχολιάστε

